Wednesday, November 04, 2009

Days in Delft

luni 2 noiembrie - trebuiesc facute 2 lucruri:
1. trebuie sa imi incarc portofoliul be blackboard inainte de ora 12
si
2. trebuie sa paltesc chiria.

Sa le luam pe rand. Portofoliul - am lucrat la el de joi saptmana trecuta, iar in noapte de duminca spre luni chiar nu am dormit de loc ca sa il pot termina si sa fiu multumit de el. L-am terminat pe la 10 dimineata si l-am incarcat pe blackboard.
Dupa ce l-am incarcat am descarcat si m-am uitat si la restul de portofolii de la ceilalti membrii ai grupului. Al meu este diferit - nu neaprat pentru ca asha am vrut sa iasa dar pentru ca asha mi l-am imaginat de la bun inceput. Nu stiu exact daca o sa trec cu el sau nu studioul asta, dar consider ca am dat totusi tot ce am putut ca sa imi iasa acest lucru. Nu m-ar surprinde ca maine sa mi se spuna ca nu am indeplinit criterile cerute pentru absolvirea studioului si ca prin urmare nu am luat cel putin 6!

lucrul 2 de pe lista de luni este sa platesc chiria. Mi-e foarte tarsa sa fac treaba asta pentru ca nu am bani. Nu mai am bani de fapt de cam vreo luna si chiria asta ma cocoseaza la propriu. Incerc sa ma gandesc la diverse scenarii ca sa o evit - ce s-ar intampla daca nu as plati-o? in fine, iau decizia sa imi folosesc din nou cardul de credit si sa platesc iarasi 205 euro... este a 3-a oara cand imi folosesc cardul de credit, si a doua oara ca sa imi acopar chiria... de fiecare data cand o fac simt cum intru in pamant.....

dupa ce trimit portofoliul, mananc niste cereale (mancarea mea de baza pe ultima luna - cereale si lapte) ma spal si purced la oficiul DUWO. Ma simt in transa - nu am dormit toata noaptea si simt cum totul se invarte ushor in jurul meu. Ma urc pe bicicleta si deodata totul pare mult mai ushor.

Sediul Duwo este de partea celalta a canalului principal care intra in Delft. Ma decid sa o iau prin orasul vechi, trecand pe la gara. Imi place orasul, cu stradutzele sale mici si canalul cu apa... este minunat. Uite aici un pod, aici un colt de strada, o vitrina de magazin, niste oameni pe biciclete...Singurele inaltimi in delft sunt podurile - sunt asha ca niste cocoase aruncate peste apa...

Ies din centrul vechi pe poarta veche. Aceasta este strajuita de doua turnuri si un pod batant care se coboara peste canal ca sa treci. Trecand pe aici te face sa te gandesti cum era in Evul mediu... Totul este ingust, stramt..

Dupa poarta veche trec bodul nou peste canal ca sa ajung in partea celalta. DUWO este in vechea cladire de geodezie a TU delft - cladire care are un turn cu un observator astronomic. Este o cladire foarte misto - foarte olandeza - caramida rosie, cu un model complicat de imbinare.... ma rog.. .

Nah.. am facut-o din nou am platit iar 205 de euro. de pe card. si nici macar nu a fost chiria de pe noiembrie..

ma intorc inapoi spre casa... pe canal un vas mare trece... genul de vas care transporta nisip si alte materiale de constructii... mi se pare genial! Olandezii locuiesc pe aceste vapoare. Poti sa vezi ca pe punte au masina personala, si in cabina au organizata casa lor, mereu cu perdele si flori la ferestre (very romantic- ain't?)

pedalez in pas cu vaporul, il insotesc. uite primul pod se deschide si il lasa sa treaca.... si nu ma graesc sa trec al doilea pod ininte sa se deschida, ci as vrea - take my time - si sa-l las sa treaca vaporul primul... este un vapor foarte lung - presupun ca aceste canale sunt faorte adanci... viatza pare asha de ne-complicata de fapt... asha cum trece vaporul asta prin dreptul podului...

so totusi cum arata viatza mea in urmatoarea perioada de timp?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home